Wesprzyj

Wesprzyj działalność Nowoczesnej Polski.

Przelew:

Fundacja Nowoczesna Polska
ul. Marszałkowska 84/92 lok. 125
00-514 Warszawa
Nr konta: 75 1090 2851 0000 0001 4324 3317
Tytuł przelewu:
Darowizna na Fundację Nowoczesna Polska

PayPal:

Płatność internetowa:

Kwota:

Jeden procent

Logo akcji 1%

KRS 0000070056

x

Dołącz do nas! Szukamy asystenta/asystentki koordynatora projektu4 kwietnia 2013 Edukacja Medialna

Fundacja Nowoczesna Polska zatrudni asystenta/asystentkę koordynatora projektu. Oferujemy pracę w rozwijającej się, dynamicznej, innowacyjnej organizacji, będącej liderem zmian w sferze technologii informacyjnych, nowoczesnej edukacji i promowaniu otwartego dostępu do wiedzy. Praca w centrum Warszawy w pełnym wymiarze godzin do grudnia 2013, z możliwością przedłużenia współpracy. W pakiecie pozyskiwanie nowych umiejętności, twórcze i zróżnicowane działania oraz super satysfakcja z tworzenia innowacyjnego projektu edukacyjnego.

Do zadań na tym stanowisku będzie należało:

  • pomaganie w organizacji szkoleń, konkursów i konferencji
  • podejmowanie działań promocyjnych, m.in. w mediach społecznościowych
  • nawiązywanie współpracy ze szkołami i instytucjami kultury
  • koordynacja procesu tworzenia materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji medialnej
  • opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w realizacji przynajmniej jednego projektu z dziedziny edukacji lub kultury (także w ramach wolontariatu lub stażu)
  • doświadczenia w tworzeniu harmonogramów i zarządzaniu zespołem
  • umiejętności prowadzenia skutecznych działań promocyjnych
  • sprawnego posługiwania się słowem pisanym
  • zaangażowania, odpowiedzialności i dokładności
  • umiejętności pracy w zespole, komunikatywności i elastyczności.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz 2-stronicowego (maks. 3600 znaków) rozwiązania poniższego zadania. Dokumenty należy wysyłać na adres edukacjamedialna@nowoczesnapolska.org.pl do dnia 14 kwietnia 2013 w e-mailu zatytułowanym „Rekrutacja”.

Zadanie rekrutacyjne:

Przygotuj plan kampanii promocyjnej serwisu http://edukacjamedialna.edu.pl. Plan powinien określać: główny przekaz kampanii, grupy docelowe, wykorzystane narzędzia, jak również zawierać harmonogram i budżet. Celem kampanii jest nie tylko dotarcie do jak największej liczby odbiorców, ale także zbudowanie silnej społeczności zaangażowanej w prowadzenie edukacji medialnej.